om oss
Vårt uppdrag är att säkerställa så våra kunder får en väl fungerande och kostnadseffektiv tele/datakommunikation.
Det räcker med TeleBolaget!
Vårt uppdrag är att hjälpa företag med sin Kommunikationslösning, vi tittar oberoende på vilken Operatör samt växellösning som passar er bäst.
Ni behöver alltså inte ett flertal kontaktytor, utan det räcker med TeleBolaget. Funktion är något vi brinner för i kombination med att ta fram den mest ekonomiska lösningen för er som kund. En hög servicegrad är viktigt för oss, och självklart har vi en egen support för snabb service gentemot er.
Inget uppdrag är omöjligt för oss att ta hand om.
Välkommen att kontakta Telebolaget för en konsultation om vad som kan passa er verksamhet Bäst!
Varför TeleBolaget?
Specialister sedan 1988
Vi har varit specialister inom telefoni & företagskommunikation sedan 1988!
Helhetslösningar
Vår affärsidé bygger på att erbjuda företag och organisationer helhetslösningar inom telekommunikation.
Selektiva & nogranna
Vi vet hur viktig telekommunikationen är för våra kunder, därför är vi ytterst selektiva och noggranna i vårt val av operatörer och samarbetspartners.
Hög servicegrad
Ni behöver inte ett flertal kontaktytor, utan det räcker med TeleBolaget. En hög servicegrad är viktigt för oss
Kvalitetspolicy
Genom ett väl uttalat kvalitetsarbete säkerställer vi att våra kunders framförda behov uppfylles med förväntat resultat.
Miljöpolicy
Vi verkar för ett långsiktigt hänsynstagande av miljön som tar hänsyn både till människan och miljön.
Kvalitetspolicy
TeleBolaget’s kvalitetspolicy är att: TeleBolaget skall genom ett väl uttalat kvalitetsarbete säkerställa att dess kunders framförda behov uppfylles med förväntat resultat. Verksamheten skall bygga på att rätt saker utföres från början och i rätt tid. Varje anställd skall ta sitt fulla ansvar för kvaliteten i sitt eget arbete. TeleBolaget skall aktivt arbeta med att förbättra samtliga arbeten. Detta sker genom att:
- Tillfredsställa kundens behov och förväntningar
- Ha kvalitetsmedvetna och engagerade medarbetare
- Utbilda i takt med nya behov och krav
- Effektivisera erforderliga rutiner
- Bygga upp ett varaktigt förtroende med kunden
Arbetslokaler och arbetsförhållanden skall uppfattas som goda av alla anställda samt att de anställda skall ha möjlighet att minimera arbetsskador genom tillgång till maskiner och hjälpmedel.
I arbetsmiljöarbetet skall vi följa och efterleva Arbetsmiljöverkets föreskrifter och annan tillämplig arbetsmiljölagstiftning.
Arbetsmiljöpolicy
Miljöpolicy
Telebolaget skall verka för ett långsiktigt hänsynstagande av miljön som tar hänsyn både till människan och miljön. Detta gör vi genom att:
- Uppfylla lagar, förordningar och myndighetskrav
- Alla anställda får löpande utbildning inom miljöhantering
- Verksamheten bedrivs på ett sätt så att vi undviker onödigt användande av miljöförstörande ämnen
- Vi avfallsreducerar genom källsortering och återtagande av batterier samt produkter för återvinning